Årsmøte i Foreningen Våre Rovdyr 9. mars 2024

Vi inviterer alle våre medlemmer til årsmøte på Sørmarka konferansehotell, 20 minutter sør for Oslo sentrum.

Selve årsmøtet starter lørdag 9. mars kl. 14.00

Vi starter med en hyggelig samling og en god lunsj kl. 13 som vi spanderer.

Andre Holm skal holde foredrag for oss om ulvene i Østmarka kl. 18.00

Det er vel knapt noe som kjenner ulvene i Østmarka bedre enn han. Gjennom unike viltkameraopptak og personlige historier tar han oss med på en reise i ulvens rike her rett utenfor Oslo.

Etter foredraget vil det bli middag på hotellet. Middag og overnatting må deltakerne betale selv.

Søndag morgen vil vi arrangere sporingstur etter ulv i Østmarka. Dette er en kort kjøretur fra Sørmarka konferansehotell og vi arrangerer felles skyss for de som ønsker det. Ansvarlige for sporingsturen er Heidi Andreassen og Carl Erik Sando. Dette er jo veldig væravhengig og vi vil komme med oppdaterte opplysninger når det nærmer seg.

Det blir oppmøte på Bysetermåsan kl.11

De som ønsker å overnatte fra lørdag til søndag bestiller dette direkte hos Sørmarka konferansesenter ved å sende e-post til: booking@sormarka.no

Oppgi referansen: FVR 2024

Vi ser frem til å møte gamle og nye medlemmer til et hyggelig treff. Ta kontakt med daglig leder Alette Sandvik for spørsmål:

e-post; as@fvr.no eller tlf: 90 60 39 50